Verzenden/ophalen van uw bestelling
Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 80,= (binnen Nederland en België)
Bestellingen vanaf € 80,= worden binnen Nederland en België gratis verzonden.
Verzend-- & afhaalmogelijkheden
Blue Joy is een kleine webwinkel waarin alles met liefde en zorg wordt geselecteerd en behandeld:
betrokken bij klant en product.
Dus vooralsnog geen grote magazijnen en volumedeals met bezorgdiensten.
Desalniettemin doen we ons best de bezorgkosten zo laag mogelijk te houden en bieden op dit moment 3 mogelijkheden (voor Nederland):
• Op afspraak afhalen bij Blue Joy (adres: Kamelenspoor 273, 3605 ER Maarssen): handig als je in de buurt woont/bent GRATIS
• Brievenbuspost thuis of op een ander gekozen afleveradres; kosten vanaf € 2,95 (alleen Nederland)
• Brievenbuspakje met track & trace kosten: € 4,25 (Nederland), € 6,60 (België)
• Pakketpost afleveren thuis of op een ander gekozen adres: kosten € 5,75 (Nederland), € 9,= (België)
Verzending buiten Nederland
Blue Joy verzendt ook naar het buitenland. Daarvoor gelden andere tarieven, afhankelijk van de bestemming.
Wijziging 1 januari 2020: Door een gewijzigde internationale regelgeving (bepaald door de Wereldpostunie) mogen vanaf 1 januari 2020 goederen niet meer als standaard brievenbuspost met postzegels naar het buitenland worden verzonden. Zelfs op een envelop moet er een verzendlabel met barcode gebruikt worden. Daarom kunnen bestellingen naar het buitenland helaas enkel nog tegen het pakketposttarief verzonden worden.
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Algemeen geldt als een product op voorraad is, de bestelling na ontvangst van betaling binnen 2 werkdagen wordt verzonden.
Na verzending ontvang je apart een mail met de track & trace code van het pakket.
Wanneer een product niet meer op voorraad is, ontvang je daarover bericht.
Iets toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling?
Heb je net een bestelling geplaatst en wil je daar nog iets aan toevoegen?
Als de eerdere bestelling nog niet is verzonden, kies dan voor de nieuwe (aanvullende) bestelling bij verzendopties voor "afhalen op afspraak".
Op deze manier worden er door het systeem geen verzendkosten berekend. Eventueel kun je in de opmerkingen erbij zeggen dat de producten toegevoegd kunnen worden aan de eerste bestelling.
Mochten de werkelijke verzendkosten door de toevoeging wijzigen, doordat bijvoorbeeld het pakje niet meer door de brievenbus past en als pakket moet worden verzonden, dan zal ik daarover een berichtje sturen.
Retourneren
U kunt per mail aangeven wat u wilt retourneren of als u een account heeft een retourverzoek aanmaken door:
-1. De sectie "Bestelgeschiedenis" van het account te bezoeken.
-2. De bestelling te kiezen waarvoor u een item(s) wilt retourneren.
-3. De producten te selecteren die u wilt retourneren door de checkbox naast de namen aan te vinken. NB Make-up en verzorgingsproducten kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
-4. (optioneel) Een uitleg toevoegen, om de winkel op de hoogte te brengen van de reden.
Wanneer de items in goede orde retour zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag van betreffende product(en) binnen 48 uur teruggestort.